HAWAII DAG 5 - Gåtur og Båttur

♡ ♡ ♡

Amerikansk tid: 17:44 - Norsk tid: 23:44

Denne dagen startet vi med en tur til et fjell. Denne turen viste seg å være lengere enn jeg hadde forventet, og i stekende sol var dette i det varmeste laget. Vi skulle nemlig opp på et utkikkspunkt kalt: "Dimond Head" med en veldig fin utsikt. Det var sykt bratt opp fjellet, og med varmen ble det ekstra tungt. Det var mulig a kjøpe god hawaiian iskrem når vi kom ned fra fjellet igjen, og jeg hadde det i bakhodet gjennom hele turen. Isen smakte veldig godt skal jeg si dere. Det var også et stykket å gå fra hotellet til dette fjellet også. Gi og med at vi var alle ganske halvdøde når vi kom ned, var tanken på å gå enda mer tilbake til hotellet litt slitsom. Derfor ble hvertfall jeg veldig glad når vi ble overasket med en buss som var plasert et lite stykke bortenfor. Siden det var en veldig fin utsikt på toppen og god iskrem vi fikk kjøpt på bunden, så var vært det.

Når vi kom tilbake på hotellet fikk vi litt tid på å kjøpe lunsj. Etter det fikk gruppen som ikke fikk mulighet den forje dagen lov til å dra på catamaran tur, og den andre gruppen fikk slappe av på stranden. Jeg var i gruppen som skulle på båttur, og været var helt perfekt. Vi så ikke noen hvaler eller lignende, men det var veldig fint for det. Jeg merket at jeg savner Norge og båtlivet en del. Uansett, det ble mye latter og prating.

Vi spiste middag på en pizza resturant ikke så langt unna hotellet, og etter det fikk vi mer fritid til å gjøre hva vi ville. Vi tittet i litt fler butikker, og jeg kom hjem med enda litt til. Jeg må også bare si at jeg tror jeg ikke har ledd (lo heter det kanskje, eller nei.. eller jeg vet ikke. Samma det!). Uansett, vi hadde alle bare helt sinnsykt latterkrampe. Det er slike ting man husker! Savner menneskene og alle vennene jeg fikk veldig mye for å si det sånn!

Fjellet på bildet over er det vi gikk på tur til. Fjellet var forresten en gammel vulkan!

Jeg ble ekstra glad i yoghurt butikken vi hadde rett rundt hjørnet fra hotellet skal jeg si dere!!

Har redigert ferdig filmen fra hawaii! Den kommer etter jeg har postet alle innleggene om hva vi gjorde osv.! Dag 6 kommer snart ;)