HAWAII DAG 4 - Stranden

♡ ♡ ♡

Amerikansk tid: 16:13 - Norsk tid: 22:13

Denne dagen var vi på stranden, og vi tok bussen fra hotellet på morningen. På veien stoppet vi på et utkikkspunkt, og deretter et sted vi kunne få kjøpt oss lunsj. Der hadde de også Jamba Juice. Jeg fikk for første gang smakt på smoothiene jeg lenge har lyst til å prøve. Den var sykelig god!

Været hadde ikke vært helt på topp dagene før, og det var fortsatt litt usikkert. Det regnet nemlig litt innimellom, men på slutten av dagen fikk vi veldig fint vær. Mange hadde ikke tatt på seg solkrem, og det forårsaket mange solbrente mennesker. Jeg overlevde solen med min solfaktor 110, selvom skulderen ble litt rød!? Det var også vist nok maneter i vannet, og vi måtte være forsiktige så vi ikke møtte på dem. Heldigvis var det ingen som møtte på disse da.

Vi spiste på Hard Rock cafe til middag, og avsluttet dagen med litt shopping i hovedgaten. Vi tok en tur innom "Cold Stone". Dette er en iskrem kiosk hvor du kan få iskrem med masse forskjellige ting på. Denne dagen shoppet jeg også faktisk litt småting som jeg lenge har vurdet å kjøpe, men aldri funnet eller sumlet meg til å kjøpe. Greien med Hawaii er at det er en smule dyrere her enn det er andre steder i USA. Selvom de har mange fine butikker jeg ikke har rundt der jeg bor dette året, skal vi ikke se bort i fra at det blir noen dagsturer til diverse shoppingmall før jeg skal hjem igjen. Jeg skal til NY med skolen i april, og man skal ikke se bortifra at det blir shopping da også, hehe. Tror jeg sparte en del penger på å ha dette i bakhode, og kofferten var ganske full uansett.  Uansett, her har dere noen bilder fra den fjerde dagen:

På bilde over ser dere alle de norske som var på turen.

På veien hjem fra stranden stoppet vi også på et utkikkspunkt hvor man ofte kunne se hval. Heldige som vi var så vi det også! Fikk ikke tatt noe bilder av selve hvalen fordi den var så langt ut i havet, men under ser dere bilder fra den fine utsikten:

Iskremen var god, og det var dagen også! Dag 5 kommer snart ;)